Monday, July 12, 2010

Perlawanan Bowling


Assalamualaikum

Setiap kenangan pasti terselit kenangan yang betul-betul boleh meninggalkan kesan yang mendalam buat kita.Oleh itu hargailah setiap masa yang berlalu dengan aktiviti-aktiviti yang berfaedah. pembuka bicara Deqla hari ini memgingatkan Deqla pada Pertandingan 10 Pin Bowling Logistik 2010 yang diadakan pada 05/07/2010.
Dan pada hari itu jugak rakan satu pejabat Norhapiza melangsungkan perkahwinan dengan pilihannya sendiri .Tapi Deqla tak dapat menghadiri majlis tersebut memandangkan majlis berlangsung di Temerloh pahang.Kepada rakan.."Selamat Penganti Baru,semoga perkahwinan kalian dilimpahi dengan kasih sayang dan sentiasa mendapat keberkatan didunia dan di akhirat..insaallah".

Berbalik pada cite pertandingan bowling yang diadakan di The Mines baru-baru ini, ternyata kenangan yang memberi banyak pengetahuan serta dapat mengeratkan silaturrahim diantara sahabat-sahabat.

Tahniah Deqla ucapkan kepada Team Komunikasi yang telah memenangi Piala Pusingan 2 tahun berturut-turut. " Majulah Sukan Untuk Negara".


No comments:

Post a Comment