Monday, July 12, 2010

Rekreasi UITM

10/07/2010 (Sabtu)

Assalamualaikum

Bersyukur ke hadrat Ilahi ,hari ini selamat hadir ke class bagi Semester ke 7. Walaupun keadaan kesihatan tak mengizinkan tetapi semangat untuk hadir ke kelas . Alhamdulillah syukur pada Allah walaupun result x baik sangat heheheh tetapi semua subjek dapat diatasi tanpa ada yang x lulus setakat ini. hehehhee

Dah tinggal 3 subjek lagi untuk dihabiskan bagi pengajian Diploma Sains Sukan.So kene betul-betul semangat and menumpukan perhatian pada pembelajaran walaupun sibuk dalam urusan rumahtangga,kerjaya dan sebagainya.Tapi syukur ke hadrat Illahi kerana Deqla masih lagi kuat semangat dan x mengenal erti jemu dalam mengharungi pembelajaran yang semakin hari semakin mencabar.

Pada hari pertama…suasana kelas agak kurang riuh rendah seperti biasa..mungkin disebabkan masing-masing tertanya-tanya apakah yang kami akan pelajari pada kali ini. Em ternyata hati ini begitu tertarik dengan subjek Outdoor and Recreation SPS133 yang akan di ajar oleh Lecturer yang berpegalaman En. Hisyam Cik Mat . Banyak isu-isu tentang apa yang kami akan lalui sepanjang semester ini.Terasa berdebar jugak apabila Lecturer ada menerangkan bahawa kami akan belajar berkayak!!!.Alamak deqla nie memang tak tau berenang.emm mesti mencabar rasanya.tapi Insaallah mesti disebalik itu akan terselit kenangan indah yang tak mungkin Deqla lupakan.

First kerja kami yang diberi pada hari pertama kami diberi pengenalan apa ituoutdoor recreation?.terdetik gak dihati ini apa yekk sebenarnya terdapat dalam konsep membelajaran kali ini.Tapi ternyata penerangan Lec. amat menarik kami apabila kami akan diberi peluang merasa sendiri keseronokan melakukan aktiviti riadah nanti.

Oh ya minggu depan kami ditugaskan membawa Tali Kamentall Roll..ermm nih first time Deqla dengar…tapi xtau arr ape yang kami akan lakukan nanti…nak tau? nanti Deqla akan ceritakan pada minggu depan pulak ya..tunggu..

Sayang kamu Semua…

3 comments:

  1. Tahniah. jadikan pengalaman pertama sebagai satu pengajaran bagi membimbing diri ke arah yang positif. syabas.....

    ReplyDelete
  2. sama-sama kita harungi, semoga ianya menjadi kenangan yang terindah...

    ReplyDelete
  3. alo broo....ape ko cete nihh....rekreasi skit je...tp g indon bkn main lg ko karang,,heehhh.. ok ler jji byak pages aahhhaa.....sma2 lah kita mgarang yang lbh dasyat lg tuk rekreasi kita ....hikhikkk...

    ReplyDelete